Upp som en sol, ner som en pannkaka

Jaha.. så länge fick jag tro att jag var frisk :( Kände mig konstig hela dagen och tyckte bara att det blev värre och värre med den konstiga smärtan under revbenen på ryggen... Ringde till närakuten och fick en tid till läkaren. "nä gud va löjlig jag är", tänkte jag " jag överreagerar säkert, det är nog bara lite feber"
Men ack så fel jag hade! Vi tog temp som visade över 39 vilket är väldigt högt för mig, sen tog det prov på sänkan och den var skyhög. Lite andra prov togs och det visade sig attjag har en kraftig urinvägsinfektion som gått ända upp till njurarna (därav smärtan) Det har utvecklats till njurbäckeninflammation- låter läskigt. Det är ganska alvarligt och man måste vara väldigt lugn och stilla o tänka på hälsan. Jag fick lite antibiotikatabletter jag ska äta nu i tio dagar, och INGET stall *suck*
Blir jag sämre, och kanske börjar kräkas m.m måste jag till danderyds sjukhus, men det får jag väl hoppas att det inte sker!

Annars är här lugna puckar, inget större har hänt. Vilket är både bra och dåligt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig Johanna! varma kramar

2009-05-27 @ 12:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0