Stalldag

Dagen började inte så värst bra, varför vet jag inte. Jag har gått som i ett grått töcken och inte vetat varken från eller till. Men saken ändrades radikalt då jag cyklade iväg till stallet och började jobba :) Solen sken inte direkt, men det gjorde jag! De var det vanloga rutinerna med insläpp, fodring, sopning, ev städning och en liten lugn ridtur- underbart.

Igår träffade jag Tigern, vilket var väldigt trevligt. Vi satt mest och pratade, drack kaffe/te och bara mös. Fasen vad jag tycker om hans sällskap, men jag blir lite orolig för mina känslor... hur ska man känna egentligen? Är detta normalt? Det är många nya känslor som kommer upp och jag kan väl inte riktigt hantera dem riktigt. Men jag ska inte klaga, jag njuter mest. Va sjutton, ta det för vad det är och må bra!

Pappa kommer skicka lite gamla betyg till mig, och sen blir det för mig att ansöka till komvux, om allt går som jag vill. Ser fram emot att börja leva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0