söndag eftermiddag

Idag har jag lekt dagisbarn :) Som utflykt åkte jag, två patienter och en personal til gunnesgård. Det är en gammal gammal stenåldersby där man får klappa djuren, titta på de antika hyddorna och strosa runt i en väldigt mysig miljö. Vi fotade och posade för glatta livet vilket var jättekul :) Både bilder på detta och mitt hår kommer snart jag lovar :)

Jag och N tog en promenad efter middagen ovh den var mycket givande. Speciellt vårt samtal. Vi pratade om olika sjuka beteenden och hur konstigt man kan agera ibland. Båda två är måttligt trötta på allt vad sjukdomen för med sig, men det är ju så svårt när man sitter i situationer där man är van vid att agera på ett visst sätt, nu ska man lära sig något helt annat ju. Men skam den som ger sig.

Solen har behagat att vara närvarande både igår och idag, så jag känner mig mycket bättre till mods. Hoppas värmen kommer snart också.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej gumman.

Vart är det du är någonstans?

Är du kvar i Gbg`s trakten?

Funderar på när jag ska åka o hälsa på dig, vart du nu än är:-)

Puss puss

2009-05-18 @ 13:40:36
URL: http://mittlivsomelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0