opps

nu har jag glömt av att skriva igen- fy dig johanna! Jag ber om ursäkt
Mina dagar har vait ganska bra det sista, såklart upp och ner som vanligt, men mestadels bra :) I helgen var jag hos tigern och sov över... mysigt! Sen har jag varit i stallet och en tur i centrum.
Idag kom mamma hit, gud vad jag har längtat, det var verkligen jättetrevligt. Hon är nu på övervåningen och ska sova, förhoppningsvis ha ha ha det finns ingen rullgardin i det rummet så vi får väl se när hon vaknar av solljuset.
Imorgon tar vi en tur till Kista där vi ska shoppa lite och äta lunch ute. Det ska bli spännande faktiskt, men jag är lite nervös. Det var ju länge sedan jag åt ute, med allt vad det innebär.

Nu i veckan ska jag vara i stallet tre halvdagar istället för två, vilket gjorde mig riktigt glad! Det var roligt i förmiddags då två av praoeleverna frågade om vi inte skulle träffas en dag och bowla eller fika... De är supertrevliga så det tackade jag gärna ja till!

Sitter nu och snörvlar och nyser... tror att någon kan ha smittat mig  hmm... nämner inga namn :P
Bara jag inte blir riktigt förkyld, det är ju så frustrerande.

Kram

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad härligt att Mamma är där!

det låter faktiskt som du mår bättre en på många år? hoppas detta stämmer!

kram,vi är jätte Glada för din skull,hälsa mamma!

2009-05-13 @ 12:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0