Oj då...

Nä men nu har jag varit slö igen, ledsen för att det inte kommer så mycket uppdateringar...När jag mår lite bättre så har jag inte samma behov att skriva av mig. Vad har hänt på sista tiden då? Jo jag har varit på lite permissioner , dater med mig själv kan man säga... egentid. I lördags var jag i väsby centrum och spatserade, kollade i affärer och pratade med en frisör. Söndagen spenderade jag med att utforska Stockholm centrum :) Tiden går fort när man har roligt, så det var snart dags att bege sig "hemmåt" igen.

Idag har jag varit på "jobbet", 05.15 steg jag upp för att packa matsäcken och ta på sig stallkläderna. Nu för tiden kan jag ta cykeln, så det tar bara några minuter att ta sig dit. Det är alltid lika mysigt att komma in i stallet på morgonen. Hästarna är lite yrvakna, fåglarna kvittrar utanför och man möts av en värme som är svår att beskriva. Jag blir som en helt annan människa när jag varit där, det är helt underbart.

Förhoppningsvis ska jag träffa Tigern i veckan, fasen va jobbigt det är när man måsta kolla tider och be om lov hela tiden bara. Allt ska vara så omständigt! Men men, vad ska man göra? Se det bästa i situationen.

Kommentarer
Postat av: sandra rahm

åh.. jag har oxå ridit och varit i stallet idag ;D helt underbart! :D

2009-05-06 @ 19:15:38
URL: http://sandrarahm.blogg.se/
Postat av: bror

jahaja vem är den här tigern va ;) han måste jag godkänna ;)

2009-05-06 @ 19:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0