Mitt i veckan

Ja vad har jag haft för mig idag? Jo jag rett ut ett "bråk" umgåtts, promenerat och varit i stallet. Vädret har varit väldigt skiftande, men mestadels uppehåll... liksom mitt humör. Vet ej vad som orsakat dipparna men det kanske man inte behöver analysera heller. Det var iallafall underbart att få cykla iväg till stallet och jobba lite, få in annat i skallen.

Focuset denna veckan ligger på att ta mitt eget ansvar och inte förlita mig på personalen. Jag har väldigt svårt när folk ska besämma över mig, det är bland det värsta jag vet! Och när då personalen (vissa) säger till mig blir jag som en liten femåring som minsann ska göra tvärtom. Genom att ta mitt egna ansvar mer hoppas jag att jag kommer förbi det problemet. Hittils har det gått riktigt bra faktiskt. Visst är det tufft, riktigt tufft, men det är ett nytt sätt att jobba, och jag hoppas verkligen det ska gå vägen, jag kämpar för det!

Imorgon ska det bli mycket trevligt, men mer säger jag inte än ha ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0