lite smått från helgen

     

 
 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Catarina

Du blev verkligen jättefin i håret, passar dej superbra:-)

2009-05-18 @ 21:36:13
Postat av: Marie

Nu har jag läst en hel del och allt låter jätte bra,jag har ju inte kunnat läst på ett tag,för jag har ju ingen dator.Men lycka till med kärleken till hästarna och Han Med Stort A.Du ska bara veta att Jag blir jätte stolt över att vara med dig i den här #svängen#, du är helt suverän. Puss & Kram Marie

2009-05-19 @ 21:12:03
Postat av: tiger

skitfin i håret! :)



kramar!

2009-05-20 @ 09:54:01
URL: http://tigerunge.blogg.se/
Postat av: Anonym

du verkar vara på god väg , du ser så himla mycket bättre ut nu än för ett tag sedan, mycket friskare ut :) även om det är en bit kvar, så är jag garanteraom att du klarar det! :)Du är så vacker :)

2009-05-25 @ 16:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0