Fredag, fredag.

Dagen idag har varit ganska turbulent. Ena stunden ler jag , andra stunden gråter jag... Jag kan inte säga vad det beror på, men det har varit allmänt jobbigt bara. Saken blev väl inte bättre då jag frågade vad det skulle bli till middag... Potatisgratäng! Detta har jag inte ätit på flera år och det är ännu en sak som jag har väldigt högt upp på min förbudslista. Paniken rev och slet i min kropp och jag trodde ärligt talat att jag skulle gå under. Men middagen kom och jag åt utan några större scener. Det gick faktiskt riktigt bra. Utifrån sett kan detta se väldigt löjligt ut och näst intill patetiskt, men det är min verklighet. Just nu iallafall och det är det jag kämpar för att besegra!

Solen har lyst hela dagen och jag har hunnit med att sola min bleka nos lite mellan alla småsysslor :) Har nämligen tagit på mig ansvaret att skruva till borden och ta ett kik på cykeln som står halvfärdig i förrådet. Två sköna promenader hanns med också.

En av tjejerna har börjat dejta! Jag propsade på att hon skulle lägga upp en sida på en dejtingsajt och hjälpte henne med detta. I början var hon väldigt blyg och trodde INGEN skulle vara intresserad av henne, men ack så fel hon hade :) Flirtar och mail har strömma in i inkorgen och idag träffade hon en av killarna :) Det gick jättebra och de ska träffas redan imorgon igen. Hon riktigt lyste då hon kom tillbaka och jag är verkligen så glad för hennes skull!

Nä nu ska jag och tjejerna spela SkipBo, hemm det är som en drog :P

Kommentarer
Postat av: Rebecca

BRA jobbat med potatisgratängen! :D <3

2009-05-02 @ 17:25:15
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0