Ett par dåliga dagar

Jag har mått ganska unket de senaste dagarna... det började med ett dåligt humör och ångest, som slutade med feber, ont i huvudet och spänningar i hela kroppen. Igår var jag en tur i centrum, men fick cykla "hem" ganska omgående. Sedan dess har jag legat i soffan under en filt och känt mig ömsom varm ömsom kall och skakat som ett asplöv.
Jag har tagit lite alvedon så nu mår jag redan bättre!

I eftermiddag ska vi åka på en liten utflykt vilket kommer väl till pass just nu. Destinationen är ännu inte bestämd, men vi kommer nog på nåt bra :) Det blir till att fika ute... kanske ska man våga sig på något annat än det vanliga mellanmålet?...
Överaskningen för D "plastpappan" blev mycket lyckad :) Jag och tigern mötte upp dem på mossebacke och hade det riktigt trevligt. Det skulle sedan vidare med båten till åland, en 24-timmarskryssning. Mamma är livrädd, nästan fobisk för stora båtar med trånga hytter, men det hade gått jättebra och D blev sååå glad över denna överaskning. Och jag var så glad över att jag fick och kunde vara meed, iallfall en liten stund :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas denna vecka blir bättre. Var rädd om dig johanna. många varma kramar

2009-05-25 @ 18:15:59
Postat av: Moster J

Vet du va, det är inte bara din mamma som inte tycker om stora båtar. Det är nog ett släktdrag det där. Som du vet är livet upp och ner. Det är bara att kämpa på. Ge inte upp. Pôôsss moster j

2009-05-25 @ 21:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0