..::----::..

Ah, då var det kväll igen då... Igår tillbringade jag hela kvällen/natten på Danderyds sjukhus för min jäkla mage. Jag har nog inte haft så ont någon gång... eller så har jag förträngt det :P  Hur som helst kom de inte fram till något vettigt, så jag fick åka "hem igen". Idag hände samma sak, fast i något mildare grad. Men men, det är bara att bita i sig och härda ut.

Hade ett ganska tufft samtal med föreståndaren och min kontaktperson i eftermiddags. Dels angående min hälsa just nu och dels angående mat/vikt. Kommer nu få en ökning IGEN på ordinationen då det visade sig att jag gått ner i vikt, väldigt lite, men det var minus. Såklart är detta superjobbigt, och jag har svårt att hantera det, men ska jag framåt måste väl detta vara den enda vägen *suck*

Såg på väderleksrapporten idag att det ska bli ett par fina dagar nu i helgen/början på nästa vecka... SOLA!!! underbart

Kommentarer
Postat av: tiger

hoppas det blir bättre med magen!

och ordnationsökningen är jag säker på att du kan klara, du är stark sötis.

kämpa. kramar

2009-05-29 @ 09:44:21
URL: http://tigerunge.blogg.se/
Postat av: Anonym

Som du säger, det är enda vägen framåt. Och du kommer att fixa detta Johanna. Ge livet en chans- varma kramar till en toppen tjej

2009-05-29 @ 14:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0