Ny vecka

Kan inte Storma släppa taget om mig, hon har slitit ont länge nu och vill inte vika från min sida. Kan det ha att göra med att jag har svårt att släppa taget om henne? Att jag inte vågar hoppa och låta personalen ta över befälet...?

Nästa vecka kanske min älskade mamma kommer hit.... Det är lite nervöst faktiskt. Jag skämms lite tror jag. Men hon om någon vet hur det är och hur jag kan reagera, så varför vara nervös? Här är en helt annan miljö, där mamma inte är en del av vardagen, på både gott och ont. Men det vore underbart om hon kunde komma och bara vara mamma :) Det är ju det hon gör bäst <3

Saknar hästarna nåt enormt nu, men det är konstigt att de känslorna legat på is ett tag... har nog haft för mycket med mig själv kan jag tänka mig. Skumt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0