ny vecka

Fick tuppjuck idag igen... allt vällde bara över och jag var tvungen att få luft, så jag stack ut. Personalen blev oroliga och ine speciellt gladda när jag kom tillbaka. Men det kändes som om det var den enda utvägen just då. Bröt ihop senare på kvällen, utan att riktigt veta varför.

En gammal bekant kom och hälsade på idag... det var jättekul att ses och ögonen bara lyste på henne :)

En vecka kvar tills de nya patienterna kommer. Det är klart att det blir två stycken i början på veckan och en i april, så det rullar på. Har tjatat på personalen om mysig inredning i huset, det är så kalt nu- ingen mysfaktor alls! Får nog min vilja igenom :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kämpa johanna och ta vara på personalen. De finns där för din skull. Låt inte storma ta över. Du är värd ett friskt liv. många kramar

2009-03-18 @ 15:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0