måndagen...

Just nu sitter jag och chattar med några nyfunna vänner :) Väldigt kul måste jag säga. Det är viktigt att hitta annat att focusera på. Fylla ryggsäcken med nya positiva saker nu när man tagit bort den negativa packningen.

Idag kom den nya tjejen... hon är supertrevlig och jag tror detta kan bli riktigt bra! Vi har mycket att prata om då vi har liknande intressen och varit på samma behandlingar. Min oro var obefogad- som vanligt!
På onsdag kommer det ännu en ny patient... även henne hänner jag till sedan tidigare. Fasen, jag tror vi kommer bli en bra grupp ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har hon också varit i varberg?

2009-03-23 @ 22:36:54
Postat av: tiger

det låter superbra! :)

2009-03-24 @ 11:18:50
URL: http://tigerunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0