jag saknar dig våren...

Har inte uppdaterat på ett tag... fullt upp med att bli fri från den där j*vla Storma. Hon har varit fruktansvärd idag och fått mig att nästan åka härifrån. Hon har tryckt ner mig totalt och fått mig att tappa motivationen. Till slut vann den friska sidan och jag kan nu titta tillbaka på dagen och se att jag gjort allt rätt. Visst har det varit otroligt tufft- men jag har klarat det! Ett noll till Johanna.

Solen sken hela förmiddagen, och som den soldyrkare jag är, satt jag ute och lät solens strålar smeka mitt vinterbleka ansikte. Underbart.

På torsdag kommer ännu en ny tjej... Jag har hört att hon ska vara bra och motiverad, så det känn ganska bra. Jag har ju en bra grupp som jobbar mot samma mål iallfall. Hoppas hon hänger på

Kommentarer
Postat av: Helena

UNDERBART!! jag längtar oxå efter våran,jag tror alla behöver sol just nu!

Det lättar sinnet och man få lite färg på ett grått ansikte hi hi ( menar mitt )hihi



KRAM på dig! Heja dig!!!!

2009-04-01 @ 14:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0