...:::**:::...

Har haft en urjobbig ångestdag idag... blir som förbytt när jag får panikångest,hamnar i en helt annan värld och efteråt vet jag knappt vad som har hänt eller vad jag har sagt. Vad är det för starka makter som finns inom mig egentligen?
När allt känns sådär hemskt och tankarna bara snurrar vill jag bara sticka härifrån, avbryta behandlingen och bara fortsätta med livet som det var. Men vad händer då? Jo antagligen går   jag ner mig igen och hamnar på sjukhus, som vanligt. Jag blir rädd för mig själv när jag får de tankarna... tänk om jag en dag, i en ångestattack, åker härifrån? Detta är min sista chans och jag måste ta den. Det känns verkligen som om jag är påväg, att det kommer gå bra den här gången- jag har ju bestämt mig. Men fasen va svårt det är.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Det är jättejättesvårt att bryta gamla invanda mönster, speciellt när de är förenade med ångest. Men du kan klara av det, och du kommer att klara av det! Jag hejar på dig! :) Kram

2009-03-05 @ 19:47:51
URL: http://tussitussilago.blogg.se/
Postat av: Helena

Det var längesedan jag skrev till dig(längtar efter dig )

Hoppas att dom ångest attackerna är tecken på att du du sakta blir bättre? det är ju ändå så,för att nå sitt mål i din sjukdom har jag ändå fattat det som att man få gå igenom en del ångest....usch stakars dig! MEN NU MÅSTE DU BLI FRISK....och då är det kanske värt det tills sist.



Tänker mycket på dig

2009-03-06 @ 08:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0