En onsdag

Antagligen kommer det en ny patient/boende nästa vecka fick jag reda på idag... det är med en skräckblandad förtjusning jag mottog beskedet. Självklart ska det bli skönt med lite sällskap, men samtidigt är jag livrädd för hur jag kommer reagera om personen i fråga fuskar, beter sig illa, eller på något sätt påverkar mig negativt.... jag vet ju hur lättpåverkad jag är. Flera gånger tidigare har jag skrivit om denna rädsla, men det är verkligen ett problem. Hur sjutton ska jag göra för att focusera på mig och inte bry mig om andra patienter? Sitter med en klump i magen och har redan målat fan på väggen. Inte bra.

Dagen har annars varit ganska bra... men såklart är det jobbigt att ta itu med sin ångest och gå emot tvången, men det går faktiskt, konstigt nog. Man klarar allt- bara man vill!

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN PAPPA :)

Kommentarer
Postat av: Tiger

DU ska bli fri(sk) Fokusera på dig själv. Fokuserar den nya på sig själv också är det positivt, men människan ska inte påverka dig negativt. DU kämpar för ditt liv, ett liv värt att leva <3

2009-03-13 @ 11:07:11
URL: http://tigerunge.blogg.se/
Postat av: johannab

Jag känner en tjej som kmr till dig, jag vet inte om det är hon du pratar om men hon som jag känner är iaf jättego! :) ta hand om dig KRAM

2009-03-14 @ 08:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0