Ännu en tuff dag

Sitter nu och försöker focusera på något annat än mina tankar... Det har varit en tuff dag och Storma är allt annat än glad. Hela tiden vill hon få mig att misstro personalen och pressa mig till det yttersta. varför kan jag inte bara släppa?

Hade samtal med min KP (kontaktperson) och ansvarig sjuksköterska, dr vi tog upp veckans mål och hur jag ska arbeta för att nå dem. Veckans focus ligger på mina tvång... det gäller att gå emot, gå emot och gå emot. Har klarat denna dagen ganska bra, men det är otroligt tufft. Vad händer om jag släpper taget? Kommer mina alla värsta farhågor att bli sanna?

Vägning idag- fy fasen va jobbigt. Men jag kan inte för mitt liv förstå att jag kan äta såhär mycket utan att siffrorna ska ändras något nämnvärt... Ljuger vågen?

Till mina vänner där hemma: "Förlåt att jag inte hör av mig mer än jag gör, men det betyder INTE att jag inte tänker på er, snarare tvärtom. Tack för att ni finns!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0