turbulent...

...det kan man minst sagt säga att det är i huset just nu. Flera av tjejerna mår dåligt, speciellt en. Hon ser verkligen allt nattsvart nu och hon tycker alla är emot henne. jag känner igen mig så väl och det är väl det som gör ont, jag vill hjälpa henne men vad annat kan jag göra än att bara finnas där. Det är skrämmande att tankarna kan vara så starka och övertygelsen om att alla är dumma i huvudet tar över totalt. Det är då man behöver mycket stöd och hjälp att vända tankarna, men om man inte ser att hjälpen finns eller vägrar ta emot den, hur ska man kunna komma framåt då?

Jag är ganska låg och har varit de senaste dagarna, men vet inte riktigt varför. Men det är ju så att man påverkas av stämningen runt omkring en, på både gott och ont. Jag känner inte av inflammationen längre utan är ganska pigg och RASTLÖS. Hoppas det blir en bra helg, ska försöka komma ut litegrann och andas annan luft. I eftermiddag ska ajg hämta mina inlines! Det ska bli så kul :) Antagligen får jag börja åka lite försiktigt, kanske bya ut det mot en promenad... men sen då jäklar ska jag åka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0