ny vecka

Nu har jag äntligen fått börja jobba i stallet igen :) Upp i ottan och cykla iväg till lika morgontrötta hästar. Det känns skönt att få vara lite behövd, känna att man gör något vettigt.

Stämningen i huset är bättre nu, tack o lov! Men man vågar inte hoppas för mycket dock.
Nu i veckan ska det hända en del för mig vilket jag tycker ska bli såå skönt, lite action i vardagen piggar upp.

Har inte så mycket att berätta, har varit lite låg idag, men  det blir nog en bättre dag imorgon (hoppas jag)

Kommentarer
Postat av: sandra

gud vad skönt att vara tillbaka i stallet igen ;D

hästar gör en väldigt glad!

kram på dig, Johanna!

du finns i mina tankar

2009-06-09 @ 21:45:56
URL: http://backtofuture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0