mja

Nu är jag i ett virrvarr av tankar igen... om det väl börjar tar det aldrig slut känns det som. Som en karusell som spinner snabbare och snabbare. Alla tankar är inte längre ENDAST om mat, vikt och träning, utan kan vara kring livet i stort... Men det är väl ett gott tecken.

Jag och Tigern pratade ut här om dagen. Tack och lov var vi på samma plan och det känns som en sten har fallit från mitt hjärta, jag slipper göra honom besviken. Men fasen, vi passar så bra ihop... egentligen. Men det måste något mer till för att det ska gnistra till, man måste vara kär, och det är ingen av oss. Så vi ska hålla det på det vänskapliga planet, och det är nog vad vi båda vill.

Imorgon bär det av till tatueraren för konsultation. Vi ska måla, planera och kasta ideer över hur mitt nyförvärv ska se ut. Jag har det i huvudet, men måste få ut det på papper. Sweeeet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0