Fegt

Ja mamma har väldigt många bra råd! Hon känner mig om någon och vet vad jag går igenom. Därför gav hon mig ett råd som innebar att dricka lite alkohol, men det är bara av välmening. Jag har svårt att tillåta mig att dricka, tillåta mig att ha kul och festa som vilken ungdom som helst. Ska det vara så att man inte vågar, inte kan släppa kontrollen... ska det vara så att man stänger in sig själv för rädslan att vistas bland folk?

Jag blir jäkligt förbannad rent ut sagt när någon komenterar mitt inlägg när de inte vet ett skit om hur min relation med mamma är, inte har en aning om situationen. Jag älskar min mamma över allt här på jorden, så kom inte och snacka skit om henne!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack mitt allt på jorden, men det är nog så att det vi har förstår inte alla. Älskar dej! kram mor

2009-06-14 @ 21:32:00
Postat av: Sandra B

Jag tyckte det var ett bra råd!



Tyvärr är inte alla mediciner o alkohol så bra ihop, kan det bero på det?



Kram på dig Johanna!

Håret är grymmt!!!!!

2009-06-14 @ 22:02:31
Postat av: Natalie

Snygga duktiga du!!

2009-06-14 @ 22:46:16
Postat av: tiger

strunta i kommentarer som skrivs i okunskap :)

jag tycker att det är ett bra råd, lilla partyjohanna! ;) ta hand om dig ! <3

2009-06-15 @ 10:28:57
URL: http://tigerunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0