Då var man i skogarna igen...

Home sweet home... eller not? Hur som helst är det väldigt mysigt att vara hemma hos mamma och plastpappan igen, men har jag tagit vatten över huvudet? Kommer jag klara detta med maten? Det känns lite övermäktigt just nu, men detr kanske blir bättre imorgon.

Hämtade en av mina bästa vänner på arlanda i dag vilket var väldigt trevligt! Det var väldigt länge sedan jag såg honom nu och det var verkligen ett kärt återseende. Vi pratade en massa i bilen tillbaka till värmland, men det kändes liksom som om vi träffades senast förra veckan.

Imorgon ska jag träffa lite gamla vänner och det ska bli supertrevligt. Kanske ska jag hjälpa till med trädgården en smula här "hemma". Farmor och farfar från norge är här på visit och jag är verkligen glad över att se dem! Saknar dem så.

Måste nog gå och lägga mig nu... klockan är trots allt 00.29 och jag ska upp tidigt imorgon, Frukost :)

Kommentarer
Postat av: Katt

Du kommer att klara det! Låtsas att du är på behandlingshemmet. :o)

2009-06-12 @ 10:17:08
URL: http://catipat.blogspot.com
Postat av: Alex

Har du skrivit ut dig o e hemma för gott nu? Hoppas det går superbra!

Det gör det om du ser till att det går bra!

Kram!:)

2009-06-12 @ 10:57:19
URL: http://tindra85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0