Åååh jag blir tokig...

nu är jag sådär stressad igen! Jag vill göra så mycket men känner att jag sitter fast. Så fort jag har lite tråkigt blir jag rastlös till tusen och försöker febrilt hitta något att focusera på. Det känns sóm om jag hela tiden måste ha någonting att göra, om än bara på planeringsstadiet. Nu sitter jag här och letar utbildningar igen.... samma visa varje gång. När jag känner mig lite bättre är det alltid skolor jag kollar upp och startar en utbildning lite impulsivt, ven vad blir resultatet? Jo att jag hamnar på ruta 1 igen, eller snarare 0. Men nu känner jag att jag är på G, jag känner att jag kan handskas med mig själv och "storma". Nu vill jag ut och leva! Jag blir tokig på att sitta här och inte göra någonting.
Känslorna och tankarna väller över, och jag kan inte lägga över dem på maten längre...
Snälla låt mig vara, lämna mig nu, jag vill inte ha dig i mitt liv längre. Du har förstört allt för många år, men det räcker nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lär av vad som hänt tidigare. Det tar lång tid att bli frisk och det är mycket svårare att kämpa vidare utan behandlingshem som stod. Ta det sakta nu vännen. Ibland får man lov att vara rastlös. Prata med personalen. kanske kan du läsa en kurs på kvartsfart eller liknande? Ett liten steg i taget? krama

2009-06-02 @ 23:09:51
Postat av: Anonym

jag känner igen mig så väl.

2009-06-03 @ 07:28:29
URL: http://backtofuture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0