-------------------

Fuck you... ja det är det minsta man kan säga till Storma, jag är så trött på henne. Lyssnar på en låt av lily allen som stämmer in mycket bra på min situation. Ok inte fullt ut, men en del. Lyssna på den här.
    En annan låt som ligger mig varmt om hjärtat är "gabriellas sång". Den är bara så fin!

Solen har värmt idag och det märks verkligen på stället när det är fint väder, alla är på bättre humör och det känns lite lättare att kämpa.
    Som jag säkert sagt är det mycket att tänka på just nu, många beslut att fatta... och de kan vara avgörande över hur min framtid kommer se ut. Åh vad jag skulle vilja ha en färdigtryckt "karta" över mitt liv ibland, så jag slipper alla dessa val. Det skulle kännas skönt att kunna titta på den kartan och veta precis vad man ska göra eller vad som händer. Men om man är realistisk... skulle det vara så kul?

Snart är det midsommar och den kommer jag spendera här, måttligt kul måste jag säga. Men men, jag får komma tillbaka till nästa år, och det med råge!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej gumman. Du vet att du alltid är välkommen att komma till mig hos min mamma i Södertälje. Vore kul o ses. Du är välkommen hit på midsommar med om du vill. Jag är här uppe tills den 27:de tror jag.

Hör bara av dig. Puss

2009-06-18 @ 02:39:10
URL: http://mittlivsomelin.blogg.se/
Postat av: Moster J

Hej Johanna.

Midsommar här kan du ju redan. Du har varit med så många år. Det ser nästan lika dant ut varje år. Tänk posetivt. Gör dej en midsommarkrans och fråga och se hur andra firar midsommar. De kanske har jätte roligt de med. Dansa smågrodorna och tänk på morfar är dan räddad. ELLER? Puss moster J

2009-06-19 @ 07:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0