Värmlandet

Jag vet inte vad jag ska tänka.. positivt eller negativt? Jag sitter nu hemma hos mamma och försöker focusera på någonting bra, men det är svårt. Jag har det jättemysigt här men det är så fruktansvärt jobbigt med maten. När jag gör rätt tycker jag ju att det ska kännas rätt också, men icke!  So what´s the point? Varför ska jag kämpa när det ändå känns fel och jag mår sämre? Men man måste väl se det långsiktigt... det kanske känns för j*vligt i stundens hetta, men det resulterar i något bra längre fram.

Jag har funderat på en sak... Både jag och min närmsta omgivning focuserar ganska mycket på vad som inte fungerar kring mat och motion. Undrar jag om det är rätt? ag känner mig hela tiden värdelös som inte fixar allt till 100% Men var ska man vara nöjd?Jag vet att man inte kan se det som en betygsskala, men hur ska man veta om man gjort tillräckligt bra ifrån sig? Istället för att glädjas över det jag faktiskt klarat av, känner jag mig nedstämd och ledsen för det jag inte klarade av. Rätt eller fel?

Nä nu börjar jag bli trött... dags för läggdags

Kommentarer
Postat av: m

det är som att simma motströms... man blir tröttare och det blir jobbigare men med viljestyrka och stöd så kommer man fram tillslut...

2009-07-04 @ 17:24:58
Postat av: m

men så fort man slutar simma så flyter man tillbaka jätte snabbt...

tänker på dej!!

2009-07-04 @ 17:26:30
Postat av: Anonym

försök att tänka att det kommer bli bättre om du fortsätter kämpa hela tiden. Ju mer du går emot ätstörningen desto mindre kraft får den. kramar

2009-07-07 @ 10:58:52
Postat av: Anonym

försök att tänka att det kommer bli bättre om du fortsätter kämpa hela tiden. Ju mer du går emot ätstörningen desto mindre kraft får den. kramar

2009-07-07 @ 10:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0