Trött idag :)

Jag har haft en supertrevlig helg! Visst har det varit jobbigt och jag har verkligen fått kämpa, men såhär i efterhand känner jag mig faktiskt lite stolt. Som vanligt är det dubbelt, men jag försker se det positiva i det hela.

Igår var min kära syster och hennes pojkvän här och hälsade på. Vå åkte till stockholm centrum och strosade runt. Lunch intog på en restaurang med buffé. Det gick ganska bra, jag försökte ha det trevligt. Sedan tog vi båten över till djurgården för att gå till Gröna lund. Det var lite av en besvikelse faktiskt... om man jämför med Liseberg. Men vi åkte lite och strosade runt och tittade på folk- mycket trevligt. Tiden gick väldigt fort, sen var det tid att dra sig tillbaka. Vi tog en mysig promenad in till city, genom stureplan. Snacka om ytligt område! Satte oss på ettmysigt café och käkade lite. Jag tog en räksallad och den var verkligen jättefräsch... det gick väl inte 100% bra, men jag gjorde det och utmanade mig själv!

Väl tillbaka till behandlingshemmet tog vi på oss myskläder, spelade spel och åt kvällsmat. Jag ble helt utslagen vid 11, så jag stupade i säng.

jag har kännt mig mer beslutsam denna helgen och jag har gjort mitt yttersta för att det ska fungera på bästa sätt. Men det är många tankar att brottas med, beslut som måste tas hela tiden. Förhoppningsvis blir det lättare och lättare med tiden- det hoppas jag verkligen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kommer bli lättare om du fortsätter på denna vägen. Och du är super bra som fortsätter kämpa Johanna. Det kommer att gå hela vägen. Läste för ett tag sen att du ville bli utskriven och börja plugga, men jag är glad att du stannar och fortsätter kampen hela vägen. Bestäm dig för att detta ska bli din sista behandling och sista behandlingshemmet och att du senare ska vidare till ett liv utan ätstörningen.Du kan fixa detta tjejen om du vill! varma kramar

2009-07-07 @ 10:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0