SOL!

Solen har äntligen börjat titta fram igen, så jag njuter :)
Jag och min kontaktperson hade ett mycket bra samtal där vi planerade lite focus och hur vi ska lägga upp handlingsplanen framöver. Det känns jättebra.
Stallet står kvar och jag trivs fortfarande kanon!

Idag har jag bakat banankaka.. det kom en hela låda full förra veckan, så de var nästan svarta nu :S Det blev iallafall lyckat, så vi får se om jag vågar smaka nån dag.

Nu är det dags för sängen, ska upp 05.15 imorgon och cykla till ett gäng trötta hästar som vill bli omskötta.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, jag blir så gald när jag läser vilken vilja du har! <3 du kommer klara detta johanna! Jag tror på dig! <3

2009-07-23 @ 12:24:31
URL: http://backtofuture.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej gumman. Vad kul o se att allt inte bara är blääää:-)

Jag ser en gnista som jag inte sett tidigare, vet inte om jag inbildar mig men jag tycker att det verkar bra i alla fall:-)



Jag har haft lite mycket att göra och inga pengar över huvudtaget! Så vi får träffas i höst:-( Men du verkar ju som sagt klara dig så bra ändå:-)

Saknar dig o tänker på dig. Du är bäst! Kör hårt så ses vi. Puss o kram

2009-07-23 @ 23:01:26
URL: http://mittlivsomelin.blogg.se/
Postat av: Frida

Vart har du tagit vägen? Försökte ringa dig för ett tag sedan.. Saknar dig! Kram

2009-09-07 @ 19:02:48
Postat av: Malou

Hittade din blogg och vill bara säga att jag tycker du är grymt modig som klarar av att skriva ner allt hur du känner och mår!!

2009-09-24 @ 11:02:37
URL: http://mallamousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0