kaos

Dagen börjad bra... hade det jättetrevligt i stallet och allt gick som på räls. Men eftermiddagen har verkligen varit kaosartad, men fråga mig inte varför. Jag kan inte sätta fingret på en specifik orsak eller händelse, jag har bara kännt mig orolig och nedstämd.

Min kära vän mår väldigt dåligt.. jag gör allt i min makt för att hjälpa henne, men man känner sig otroligt maktlös. Tänk om jag kunde ta över bördan och bära den en stund, så hon får ny kraft att kämpa.

Mycket snurrar runt i mitt huvud... svårt att reda ut alla tankar, men jag försöker. Jag hade ett ganska bra snack med en av personalen förut då jag ballade ur helt, men med hans hjälp kunde jag vända den negativa spiralen till slut.

That´s all for now

Kommentarer
Postat av: Tiger

massa kramar till dig

2009-07-09 @ 09:27:05
URL: http://tigerunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0