det var ett tag sen...

... och ganska mycket har hänt faktiskt.
Jag jobbar på i stallet, försöker få maten att fungera 100% där, men det är väldigt svårt. Det behöver inte vara mycket, men att just klara alla 100% tar emot så oerhört- det är väl därför jag måste öva på det, och bestämma mig.

Det är fortfarande kaosartat i huset... vikarier hit och dit, regler som inte följs, sura miner och missförstånd!
I morgon kommer min kontaktperson tillbaka och då ska de ha en rejäl rapport där allt ska tas upp. Hoppas det blir lite åtstramningar kring vissa patienter då. Inte för att jag vill dem illa... det är bara att allt har blivit så slappt just nu. Regler är till för att följas- och det gänner SAMTLIGA!

Nu är det dags för kvällsmat... hej så länge

Kommentarer
Postat av: m

klart att regler måste följas, det drabbar ju dej också annars, du måste tänka på ditt eget bästa och mår du inte bra av andras fusk så måste du säga till!! kram

2009-07-17 @ 21:41:35
Postat av: x

Sträva inte efter en perfektion som inte existerar. Sträva efter acceptans!

2009-08-10 @ 21:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0