Uscha

Så fort man börjar må lite bättre ska Storma vara där är dra ner en igen. "Hon" försöker med nämar och klor att göra livet surt för mig, jag blir så frustrerad- lämna mig ifred!

Lördagen har inte varit lustfylld för min del. Mycket ångest och oro som härjat under dagen. Jag kan inte sätta fingret specifikt på vad det är- det bara känns. Jag måste lära mig att ta emot ångesten, sätta mig ner och säga "come on, Försök du bara"

Trots att det har varit en jobbig dag är jag nu, såhär på kvällskvisten, vid gott mod. Det käns fortfarande som om jag är på rätt spår- påväg mot friheten. Nu ska jag bara hålla fast vid det


Vill bara att Storma ska försvinna

Kommentarer
Postat av: tiger

Storma ska försvinna, men du vet ju hur extremt envisa dom kan vara... speciellt när dom känner sig hotade, eller hur?

Jag är övertygad om att du kommer att vinna mot Storma.

Att det kommer bli jä-ligt jobbigt (och har varit, och är) tvivlar jag tyvärr inte på.

Men håll fast i din Kämpar-anda, söta!!

2009-01-24 @ 19:03:07
URL: http://tigerunge.blogg.se/
Postat av: sandra

åh vad glad jag blir! Jag vet att du kommer vinna över storma! det kommer vara för-jävligt men du är stark nog att klara det! DU kan, DU vill, DU ska. Fortsätt bara såhär ;) go Johanna <33

2009-01-26 @ 09:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0