Sunday, bloody sunday

Nu har jag suttit och redigerat bloggen lite. Hittade en blogg där de ger tips om hur man kan förändra sin blogg, ganska kul =) Om inte annat så är det ett bra tidsfördriv. Och visst blev det bra.

Jag har betett mig illa... Eller, Storma har fått härja lite för fritt tyvärr. Jag skrev ett brev till överläkaren/personalen och berättade om mitt snedsteg och bad om förlåtelse. Det är inget allvarligt men jag har inte samarbetat på det bästa sätt. Iallafall har jag krypit till korset och nu lägger jag det bakom mig och ser framåt. Nu ska jag vara helt ärlig hela tiden.
     
Det sker så lätt. Storma är så finurlig och smyger sig fram så man knappt läger märke till den, förns det är försent. "Hon" passar på så fort det finns minsta lilla utrymme. Listig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0