skönhetsideal?

Visst är det vackert att vara smal, men inte mager. Hur attraktivt är det med en utmärgad kropp, egentligen? Den friska sidan av mig tycker att "kurviga" kroppar är det finaste, medan den sjuka tycker att ett skelett är det man borde eftersträva.

Victoria beckham är en vacker kvinna, men vad hon har förstört sitt utseende och sin kropp. Hon är verkligen inte snäll mot sig själv... Tänk vad bra hënnes kropp skulle må med några fler kilon. Det är vad jag tror iallafall

 


Victoria för några år sedan (vänster) och nu den senaste tiden, med flertal skönhetsingrepp (höger)



Visst hon var väldigt smal innan, men nu är det sjukligt. Hon kan omöjligen må bra.

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig otroligt på allt du skrivit där. Både om bilderna och ens egna tankar om vad man vill eftersträva. Både från sjuka och friska sidan.

Satt nyss och diskuterade detta med min behandlare faktiskt, varför de kan ta "Oss vanliga" på lpt, men att ingen hjälper dessa kändisar, som uppenbarligen inte mår bra.

Hoppas allt är väl med dig, min starka Johanna.

Puss o kram.

2009-01-18 @ 18:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0