Nu har hon kommit till världen!

Igår kom hon, den lilla prinsessan. Therese och Jimmy är två stolta föräldrar och jag önskar dem lycka till med hela mitt hjärta! Snart ska jag åka och hälsa på dem på sjukhuset och titta på underverket :)

Idag har jag spelat yatzy- mitt nya tidsfördriv. Jag fick tre stycken yatzy på ett spel! Rekord :)  Det är oerhört roligt att vinna tycker jag :P

Att få använda sin kropp och helt underbart, att få känna sina muskler arbeta. Efteråt känner man sig glad och tillfreds. Idag var jag hos sjukgymnasten och tränade lite styrketräning, för att så smått bygga upp min kropp igen. Jag gillar verkligen henne och hon har mitt fulla förtroende. Det finns de människor som har en värme inom sig som de gärna delar med sig av, utan att kräva någonting tillbaka. Hon är en sådan... man kan prata med henne om allting.

Nu sitter jag och väntar på att en kompis ska komma och hämta mig, sen bär det av till BB :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0