Jag är så duktig! *hmmm*

Nu är jag slät som en barnrumpa i ansiktet- sonden är borta *tjohoo* Jag har verkligen kämpat på och idag gav det utdelning. Fick minskat med en näringsdryck också, men det är några kvar... ett mål är att bli av med dem också =)

Dagen har annars gått ganska smärtfri förbi. Inget speciellt har hänt förutom ett kort läkarsamtal ( som inte är hemska längre) och en avspänningsgrupp. Bråket mellan mig och den andra patienten har lagt sig och vi kan nu prata med varandra, men jag försöker att hålla mig ifrån henne.

Storma vil verkligen inte att jag ska lämna henne, hon är så arg! Hon förstår inte varför jag gör som jag gör- det är ju fel! Jag måste passa mig, ingen kan man lita på förutom henne. Jag vet att det inte är sant, men det är jobbigt när man hela tiden får väga för och emot, ska jag ska jag inte...?

Satte in en annons om min lägenhet i eftermiddag, så beslutet är taget- jag ska hyra ut den i andrahand. Det är nog det smartaste och jag behöver inte bekymmra mig om att sälja av en massa möbler och flytta. Jag hyr helt enkelt ut den fullt möblerad. Men jag ska vara ärlig och säga att jag är lite nervös... tänk om man hyr ut till värsta psykopaten? Någon som gör sönder mina saker och skiter i att betala hyran. *Glurp*

En nära vän till mig lät mig lyssna på Volbeat, och nu kan jag inte sluta =) Har särskilt fastnat för "Maybellene I Hofteholder" Kanonbra!

Har även fixat keso *mumma*

Kommentarer
Postat av: tiger

Hejar på dig gumman!

Låter som en bra idé att hyra u lägenheten, men jag förstår att det kan kännas lite nervöst!

Massa kramar! <3

2009-01-26 @ 17:29:41
URL: http://tigerunge.blogg.se/
Postat av: Helena

Gud vad glad jag blir att du är på rätt väg!

Ta bara närings drycken som något possetivt,bli inte så GLAD av att bli av med en.Tänk att det är det bästa för din kropp även om du tar en Extra.

Det är ju även detta du skall jobba på att det är något Posetivt med näring!!(det är ju det som trotsar storma)



Kram och massor av Lyckosparkar.

2009-01-27 @ 07:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0