Illamående...

Kan det möjligvis vara Mr. vinterkräksjuka som gör sig bekant? Peppar, peppar ta i trä... jag har klarat mig från den i många år nu. Tänker på stackart Therese och Jimmy som har legat/ ligger i Vinterkräksjukans grepp.Hade jag kunnat skulle jag gå till dom, omtänksam som jag är :P , med en skål varm soppa. Får skicka en tanke genom bloggen och önska att dom kryar på sig. Hoppas den lille behagar att komma ut snart också, jag är så nyfiken!

Jag har hittat ett nytt tidsfördriv. Det är ett brädspel som kallas Othello. En manlig pesonal visade mig reglerna och han har tålmodigt spelat med mig, Hjärngympa på allra högsta grad, vilket bara är sunt.

Jag blir tokig på att bara sitta på mitt arsle, förlåt mamma.. stjärt, hela dagen. Nattpersonalen vägde mig i morse... HJÄLP! Usch vad jobbigt det är  med den här viktuppgången. Jag känner inte igen min kropp och det känns, ärlig talat, som om jag väger 90kg. Jag vet att jag inte gör det, men min känsla är en annan.

Längtar till ett normalt liv. Vill kunna leva fritt utan att Storma styr och ställer. "hon" är en del av mig som jag har en sorts "hatkärlek" till. Vill jag bli av med den delen? Denna ständiga balansgång, jag blir tokig.


Othello



Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt du e gumman =)

2009-01-12 @ 01:05:27
Postat av: therese

glömde skriva mitt namn'

2009-01-12 @ 01:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0