Förbannad... igen

Jag kan inte sluta att att störa mig på C, alltid ska hon försöka lura personalen, klaga eller bråka. Hon kan i princip aldrig vara nöjd med någonting. Nu har hon kommit på ett nytt "trick" och tror hon är smartast på denna jord.... Hon tar de sista tuggorna av maten och sväljer inte ner det, utan spottar ut det i ett papper när hon gått från bordet. Alla ser vad hon sysslar med, vilket hon inte tror. Jag vet att jag också har betett mig illa i perioder, men vad sjutton- hon är 40 år gammal, väx upp!


Kommentarer
Postat av: Alex

Men hjälp vad tragiskt..40 år! Gud jag hoppas du kommer därifrån så fort som möjligt och ser hur korkat det är!

Var e du? 336,an eller psyk?

Kämpa på o försööök tänka bra!

kram!

2009-01-31 @ 09:30:06
URL: http://tindra85.blogspot.com
Postat av: tiger

Förstår att du blir förbannad!

När du mår bra ska du aldrig mer behöva träffa någon som beter sig så... då kan du helt och hållet bestämma vilka du vill träffa!

Pussar <3

2009-01-31 @ 15:13:59
URL: http://tigerunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0