Det ljusnar...

Och det känns som om jag ser världen genom nya ögon, speciellt i matsituationer. Jag mår så mycket bättre psykiskt... kan det ha med ett normalt ätande och viktuggång att göra? Det kanske är dags att inse att man måste äta rätt för att må bra! Jag har varit vrivrång innan, vägrat att tro på det alla så länge försökt säga. Som tur är så kan man alltid ändra sitt beteende- det finns (nästan altid) en andra chans att få.

Nu gäller det att fortsätta på denna banan, inte vika av. Det är nu det verkliga jobbet börjar- att bibehålla kosthållningen och vikten. Det är nu jag behöver extra hjälp... Jag blir nervös då jag tänker på att jag snart blir utskriven. Hur kommer det gå? Vill inte bara hem, släppt ensam... Hoppas vi kommer fram till något bra på Vårdplanderingsmötet nästa vecka.

Hoppas ni har en trevlig lördag iallafall :)

Kommentarer
Postat av: Min bror

Jag visste att du kunde ta steget upp för stegen o mår bättre:) du är stark,du är väcker men framförallt DU ÄR MIN SYSTER<3<3<3<3 glöm inte de för jag tänker på dig jämt <3 hoppas vi ses snart :) älskar dig mest av allt Kram Bror<3

2009-01-17 @ 17:46:47
Postat av: Kruse

Jättestarkt jobbat av dig! Jag är jättestolt och jag vet att du kommer klara det. Du har det i dig, du ser det bara inte ännu! Men det finns där, jag lovar! :)



Jag blir så glad över att höra om dina framsteg. Jag finns alltid här för dig när du behöver mig :)



Massa kramar!

2009-01-17 @ 18:17:47
Postat av: Marie

Du är så duktig vännen. Kämpa vidare.Kramar i massor

2009-01-17 @ 20:18:43
Postat av: Johannab

Du är så dukltig och stark johanna, kämpa på i samma spår! Kram

2009-01-19 @ 09:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0