Arg som ett bi...

...det är vad jag är! Så jäkla förbannad så jag tror jag spricker. Finns det någon annan jag hatar, ja faktiskt hatar, så är det "henne"- den oerhört störda kvinnan jag brukar skriva om. Hon är helt otrolig och igår kunde jag inte vara tyst längre. Det var en så simpel sak som startade upp ett hett krig mellan oss. Hon betedde sig illa och jag reagerade på det. Rättvisetänket tog över och jag tyckte det var fel det hon gjorde- och då röt jag ifrån. Hur som helst stod vi och gapade på varandra tills en personal kom för att sära på oss. Vi fick sätta oss i ett rum, fyra stycken, och "reda ut" problemet. När vi gick ut från rummet  var problemet inte löst och blev ej vänner.

Idag började hon bråka igen... jag blir tokig! Jag reagerar så starkt på hennes beteende, men vad ska jag göra?

Kommentarer
Postat av: tiger

Trodde först att du skrev om Storma, men det var tydligen en människa ;)

Scrapbooking är nog en bra idé... plus lite lägenhetsträning, kanske.

Tvång... det är nog både och med det... tror jag måste fundera på varför jag har den rutinen / tvånget först... om det är ett tvång eller om det är en rutin jag behöver för att fungera... och det tycker jag är ganska svårt att avgöra ibland.



Människan du skrev om - triggar hon med dumt beteende, eller?

Puss och kämparkramar <3

2009-01-25 @ 17:44:18
URL: http://tigerunge.blogg.se/
Postat av: Helena

Tror säkert att du inte klarar av henne för att du har kommit mycket längre.och att du även känner att hon drar ner dig!( skit i henne...)

jag blir väldigt glad och se att du ändå har kommit väldigt långt!!,men tycker väldigt synd om dig att behöva tampas med all denna ÅNGEST du har hela tiden,men jag tänker att detta är ett tecken på att du har kommit längre än dom andra gångerna( HOPPAS DET!!!!)

Kram på dig och kämpa på...du skall också kunna skriva som dom andra tjejerna om tiden DÅ.

2009-01-26 @ 07:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0