8 januari

Jag vill bara härifrån! Jag är så jäkla trött på sjukhus så jag tror jag spyr. Men vem är det som kan ändra på den situationen? Jo jag! Ingen annan kan göra jobbet åt en, man måste besämma sig för att ta steget fullt ut- leva! Det spelar ingen roll hur många terapeuter, psykologer, sjukgymnaster, behandlare m.m.. man än träffar, vill man inte själv kommer man aldrig ur skiten.

Nu när det vart röda dagar och storhelger är jag verkligen veckovill. Det känns som man inte har nåt grepp över tillvaron riktigt. Hela dagen har det kännts som söndag... Men icke, det väntar en lång och tråkig helg framförf mig. Gud vad jag längtar till jag mår bättre... när helgerna är något man ser fram emot, något man längar till och ser som ett tillfälle att vila sig eller hitta på galna upptåg.

"Vill du inte ha mig som jag är
så är det inte mig du vill ha!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja, sjukhus är inget vidare. Men du får tänka gumman, "Detta är bara en kort tid av resten av mitt liv" För du kommer fixa det denna gång, för det vet jag. För jag vet hur stark du är! Och tänk på allt kul som väntar där ute. Friheten, orken, festerna, vännerna, pojkvän(ner) (;, Livet!! Som du säger, tänk att längta till helgerna, och hitta på galna upptåg! Den framtiden är påväg mot dig, och för varje dag du står ut, så är dagen en dag närmare! Fabian gumman! Du fixar detta!!! Tänker på dig!

2009-01-08 @ 17:47:24
URL: http://lillakana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0