Utmaning

Fick en utmaning av Emma (eleminasemma.blogspot.com).
Reglerna: *Gå in på din dator, i mappen "mina bilder". (eller om det bara står Bilder) *Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen. *Visa bilden på bloggen och skriv något om den. *Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen. *Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.



Bilden är tagen 2007 då jag befann mig i Varberg och hade dreads :)

I och med utmaningen utmanar jag:
Elin (mittlivsomelin.blogg.se)
Emelie (kinsellas.blogg.se)
Frida (myheadscreem.blogspot.com)
Emelie (lillakana.blogg.se)
Sandra (sandrarahm.blogg.se)
Tiger (tigerunge.blogg.se/tigertankar)

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh Va fint det var!! Kan du itne lägga upp mer gamla bilder? Kram

2009-02-16 @ 13:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0