Usch, fy och blä

Usch, där är en riktig tjockisdag idag. Klämmer på min mage och blir bara äcklad och ledsen :(
Näringsdryckerna blev borttagna efter läkarsamtalet, men jag tror ju jag kommer fortsätta upp i vikt av maten. Jag litar inte alls på att man kan äta såhär mycket och stå still i vikt. Måste lära mig vad ett "normalt ätande" är.

Jag tycker det är J'vligt dåligt av dem på östra att säga att du bara ska hem E, när det går så dåligt. Man behöver ju hjälp med motivationen- det är inte något som kommer av sig själv, speciellt inte när man är i ett så dåligt skick. Jag önskar jag kunde göra något för dig vännen... kan bara sända en kram och önska att du kämpar på åt rätt håll.

Kommentarer
Postat av: Helena

Det är ju därför du är där Johanna för att komma upp i en vikt som får dig välmående,du har ju en skev bild på hur DU ser ut.

Du tycker att du är stor,men du skall inte fokusera på det,utan att du skall må bra innanför.



Kram vi tänker på dig!!!!!

2009-02-04 @ 06:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0