Ny patient

Nu har den nya tjejen kommit. Som vanligt har jag gått och varit orolig i onödan... hon är jätte gullig och sköter sig på bästa sätt. Självklart är jag där och jämför mig " Hon är sååå mycket smalare än mig, jag är tjock" dessa tankar mal ständigt i mitt huvud. Den nya patienten, A, är ganska lång och mager men är supertrevlig och rar. Hon är 28 år och har precis blivit färdig gymnasielärare. Det känns som vi kan komma bra överens och pusha varandra åt rätt riktning. Jag är glad att det kom en sån bra tjej, men jag har väl fått blodad tand efter "ragatan"

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad kul för dig att det kom någon du kan prata med,hoppas att detta blir en possetiv person för dig eller för varanndra.

Kram (skall till Branäs)kommer sakna att läsa hur du har det....

Kram från oss alla!

2009-02-06 @ 14:27:12
Postat av: Tiger

Skönt att det kom en vettig person! Hoppas ni kan vara bra för varandra.

"Måla inte fan på väggen" - kommer jag ihåg någon (du!) som sa. Du har sagt så mycket bra till mig - säg det till dig själv med! Det hjälper :)

2009-02-06 @ 15:54:40
URL: http://tigerunge.blogg.se/
Postat av: Tiger

Det roliga är att det inte är en annorlunda lunch för mig :p Äter det 2 ggr varje vecka, fast inte med chevréröran :D

2009-02-06 @ 18:57:27
URL: http://tigerunge.blogg.se/
Postat av: sandra

gumman, försök fokusera på dig själv & du är ABSOLUT inte tjock, tvärtom. Ta hand om dig <3 Go girl.

2009-02-07 @ 13:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0