Nu börjar det närma sig

Gud vad jag kommer sakna detta stället, och alla människor som cirkulerar här. På något sätt har man byggt upp en sorts hatkärlek till personalen och skapat relationer till många. Man har vant sig vid att det alltid finns människor runt omkring en och att vardagen är väldigt inrutad, där besluten fattas av någon annan än en själv. Man kan lämna över ansvaret till någon annan, släppa taget och låta andra fånga en. Men så kan man inte leva, det fungerar inte ute i samhället. Jag längtar tills jag kan ta ansvar för mitt liv och fatta egna beslut... följa min inre röst och göra det jag vill.

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej!

Har följt din blogg ett tag och är imponerad av din kamp mot Storma! Är det Capio du skall till?

styrkekramar

Mia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0