Lite allmänt...

Jag trodde att bara för jag har bestämmt mig för att släppa taget så skulle allt bli lättare... när jag kom till stockholm skulle förändringen ske och allt skulle bli bättre. Nu är verkligheten inte sådan tyvärr. Allt har inte blitvit bättre och jag har inte kunnat släppa de invanda tvång/beteenden som praglat mitt liv de sista åren. Hur ska jag våga släppa även dom? Vem är jag utan Storma? Ensam, ledsen, ful, äcklig... så låter mina tankar just nu och de vill inte släppa greppet kring mitt huvud. Varför kan jag inte bara släppa allting och sluta med de disfunktionella beteendena? " Man kan inte bara ta bort någonting ur någons liv utan att ersätta det med något nytt" så säger personalen här. Jag måste hitta annat att fylla mitt liv med, och jag har alla möjligeheter i världen egentligen! Tänk alla mina underbara vänner och min älskade familj... jag har tur som har dom :)

Idag har vi åkt runt på second hand, rusta och IKEA. Allt som allt var vi borta i 4 1/2 timme vilket var väldigt skönt! Inga större saker inhandlade men mycket tittande och planerande. Där kom min ekonomiska, snudden på snåla, sida fram. He he he min bror vet nog vad jag pratar om :P

Kommentarer
Postat av: Tiger

Storma är ful och hemsk.

Johanna - DU är vacker.

Fast Storma är väldigt bra på att luras... lyssna inte!

Du är fin <3

2009-03-01 @ 14:43:25
URL: http://tigerunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0