Full rulle

Idag har jag haft många bollar i luften, och många nya intryck har det blivit. Efter lunch kom pappa och hämtade mig. Vi åkte in till stan för att inhandla garn till min stickning... men såklart fanns inte den färgen kvar och de kommer inte beställa nytt förän i slutet av hösten *suck* Gick till två andra garnaffärer men garnet lös med sin frånvaro.

Sedan bar det av till min lägenhet där vi plockade ut alla kläder, böcker och småsaker. Även skafferiet och kykskåpet rensades ut... herrugud vad mat jag hade. Som bara stod där. Efter några timmar var vi klara och det är otroligt hur mycket saker det får plats i en sån liten lägenhet :P
Tack pappsen för att du är så snäll och hjälper mig!

Pappa ville gärna gå ut och äta. Visst sa jag, även om det tog emot en del... det är ju så jobbigt och det krävs en enorm viljekraft för att klara det. Iallafall gick det ganska bra, kunde gått bättre, men jag får vara nöjd med att jag klarade av att vistas på en resturang och peta i mig iallafall lite. Ett steg i rätt riktning :)

Väl tillbaka på avdelningen släppte spänningarna och jag blev så ledsen och rädd. Ångesten rev inuti min kropp. Varför kan jag inte svara på. 

Nu efteråt känns det bättre, men fy vilken tung dag.  

Kommentarer
Postat av: Tiger

Du är duktig som kämpar <3

2009-02-07 @ 20:24:20
URL: http://tigerunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0