Våren är här!

sitter och myser efter en lyckad dag. Jag har sagt mitt och blev kanske lite arg förut... Stämningen har varit fruktansvärt låg de sista dagarna och kämparglöden var som bortblåst. Jag satte ner foten rejält och sade att "såhär kan vi inte hålla på! Vi drar bara ner varandra och vi har faktiskt ett val... antingen mår vi dåligt och gräver ner oss annu djupare i skiten, eller så mår vi dåligt och försöker göra något bra av det hela"  Jag fick med tjejerna på tåget och vi kom överens om att ladda om på nytt.

Solen har stått högt hela dagen och jag har suttit ute nästan hela tiden :) Har blivit lite solbränd, så jag får ta det lite försiktigt med solandet. Var förbi apoteket och köpte solkräm och flourtabletter förut.... fasen vad dyrt det är. Men med ett leende på läpparna fick jag så snällt betala.

Nästa vecka kommer två nya tjejer, så då blir vi sammanlagt sex patienter.  Lite nervös inför det... men det kommer nog gå jättebra, bara jag focuserar på mig själv och sköter mitt.

Kommentarer
Postat av: tiger

vad bra att du sa ifrån! :) För visst är det ganska oundvikligt att inte bli påverkade av varandra, och då är det ju bättre att påverka på ett positivt sätt.



hejar på dig söta johanna! <3

2009-04-08 @ 11:10:23
URL: http://tigerunge.blogg,se
Postat av: sandra

Det är bra johanna, focusera på dig själv! & det är jätte bra att du säger till när du dras ner av dom andra!! Skit bra gjort!! Det är starkt ;) Jag hejjar på dig :) & när vi är friskaa... då måste vi ses !! <3333333

2009-04-08 @ 12:28:02
URL: http://sandrarahm.blogg.se/
Postat av: Mikael

Underbart att höra att du säger ifrån, och att du tar initiativet! Jättestarkt! Jag tror verkligen på dig!



Massa kramar från götet!!!

2009-04-08 @ 18:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0