Väldigt, väldigt skumt

Varje gång jag ställer mig på vågen, iallafall de sista gångerna har jag blivit lika förvånad! Ljuger den för mig? Visar den fel? Det kan inte stämma, de måste ha felkalibrerat den eller nåt...? Även om jag ätit dessa förbjudna sakerna så har jag inte skjutit upp i vikt som jag trott (om vågen stämmer) Har istället fått en ökning på ordinationen, vilket jag är väldigt nervös för! Så NUUU kommer jag rasa upp i vikt iallafall (enligt Storma) NUUU kommer världen rasa samman och allt jag fått uppleva kommer gå mig förlorat. Ingen kommer kommer ens se åt mitt håll och gör de det så blir de bara äcklade och går sin väg. Jag är väl medveten om att detta är Stormas ord, men de ekar nu i mitt huvud.

Iallafall ska jag se fram emot lördag som jag ska spendera med världens bästa tiger :) Tycker det ska bli riktigt mysigt. Ska slå honom grovt i bowlig ha ha ha

Livet... here I come

Kommentarer
Postat av: tiger

tror inte direkt att den ljuger :p digitala saker brukar visa objektivt, det som är subjektivt är tolkningen ;)

tusen kramar. glad att du börjar få upplevelsen att saker kan fungera. även om storma försöker skrämma dig om nästa!

kramas

2009-04-23 @ 11:43:52
URL: http://tigerunge.blogg.se/
Postat av: sandra rahm

Vad fin du är johanna ! :)

Jag tror inte vågen ljuger, och jag vet att du inte kommer rusa upp ivikt med ökad ordination. Kämpa på. Stor kram

2009-04-25 @ 19:41:27
URL: http://sandrarahm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0