dubbelt...

Varför är det så att man kan resonera klokt och peppa andra ,vid ett tillfälle för att sedan, i stundens hetta, bete sig helt tvärtom? Jag kan bli så fruktansvärt trött på mig själv för att jag har de här problemen! Varför tar Storma över när jag är i situationer som innefattar mat och/eller motion? Vad är det som gör det så svårt att släppa taget om "henne"?

Solen var framme några timmar idag med, vilket gjorde mig lycklig. Passade på att lapa lite sol bara iförd linne och mysbyxor. Lite färg har jag allt fått ;)

lägger ut en liten bild som en mycket god vän tog för ett tag sen... Lägg märke till ringen i näsan som numera är borttagen ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fint det är med svart-vitt, Du är Jättefin!!!

bara du försöker förstå,att MATEN är viktig för att

hela din kropp skall fungera.

Din tid är här och NU!

2009-04-07 @ 10:38:31
Postat av: tiger

Jag vet varför :p För att DU är smart och klok, men Storma försöker lura dig med alla knep... du måste överlista "henne"!

För du är klokare, det vet jag (Storma är förresten dum i huvudet, men du är klok, så det så!)



Massa kramar till sötnosen!

2009-04-07 @ 10:50:26
URL: http://tigerunge.blogg,se
Postat av: sandra

Fint kort ;) jasså är den borttagen? :OO

2009-04-08 @ 12:29:15
URL: http://sandrarahm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0