Kramar från mig

Tack för alla fina kommentarer, det värmer verkligen! Tänk att så många kan bli så glada för så lite ;)

Idag har jag vart på "möte" med personalen i stallet... de var verkligen jättetrevliga och omgivningen var fantastisk. Jag får börja arbetsträna där, helt på min villkor, och de ser gärna att jag går försiktigt fram. Min kontaktperson och jag kommer lägga upp ett schema med två halvdagar i veckan, till att börja med, där jag får vara med i stallet och hjälpa till med allt vad ett stallarbete innebär. Frågan är nu om jag ska välja morgonen eller eftermiddagen...? Orkar jag gå upp klockan fem på morgonen för att hinna till morgonfodringen? Nja, men det skulle vara det mysigaste.

Träffade en väldigt god vän på upplands väsby centrum i eftermiddags. Det var mycket trevligt och jag har inte skrattat så hjärtligt på länge :) Gjorde även ett litet bus, tokiga johanna, men jag berättar det inte här hi hi hi

Kommentarer
Postat av: Emma

Men va har du nu gjort för bus, Bus Johanna=)

2009-04-03 @ 18:59:20
URL: http://eleminasemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0