Tack så hemskt mycket...

för alla raka och ärliga svar (för det hoppas jag att de var) :P Jag blev nästan lite rörd. Det betyder väldigt mycket för mig att höra vad ni tycker, då mitt omdöme är lite skevt just nu. Så nu är jag lite peppad :)

Tack och lov så har eftermiddagen varit helt ok, på något magiskt sätt förändrades mina negativa tankar och ångesten lade sig i ide, allt detta när jag kom till stallet och började jobba. Nu sitter jag och funderar på hur jag egentligen tänkte igår... det är skumt hur storma kan bete sig, och få mig att må så dåligt.

Idag har vi fått två nya cyklar hit *tjoho* Nu kan man ta cykeln till stallet och ner till centrum en sväng, man kan ta sig lite var stans utan att behöva tänka på promenader hit och promenader dit. De kom nerpackade i papplådor och vi försökte slå våra kloka huvuden i hop och montera dem, vilket gick sådär :P Jag är ju nästan montörmästare nu, men detta var lite knivigt må jag säga. Tacka vet jag IKEAs monteringsbeskrivningar, de är lätta de :) Typisk, typiskt så hade några delar i framaxeln skadats, så S fick så snällt åka tillbaka till affären och införskaffa nya delar. Till syvene och sist fick de ihop en cykel iallafall när jag var och jobbade. Så nu får alla se upp på cykelbanan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0